غزه مظلوم

زندگی با فرزند صالح فواید و آثار مثبتی در پی دارد که از مهمترین آنها میتوان به کمک و دستاری والدین، ادامه دهنده راه والدین اشاره کرد.

غزه مظلوم

زندگی با فرزند صالح فواید و آثار مثبتی در پی دارد که از مهمترین آنها میتوان به کمک و دستاری والدین، ادامه دهنده راه والدین اشاره کرد.

غزه مظلوم

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، پویش «غزه مظلوم» با محوریت تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برای حمایت از ملت مظلوم غزه و همدردی با خانواده شهدای مقاومت برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام این مرکز، علاقمندان به شرکت‌ در این پویش می‌توانند از ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲، آثار هنری و ادبی خود را در قالب نماهنگ، فیلم کوتاه، نقاشی، عکس، متون ادبی، شعر، صوت و دل‌نوشته در نشانی https://platzaar.ir ثبت کنند.

آخرین نظرات

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

این روزنامه اتریشی در  گزارش به بخشی از نامه رهبر انقلاب اشاره و می‌نویسد:‌ «رهبر انقلاب همچنین از نامه‌اش در این راستا

استفاده کرد تا به سیاست‌های آمریکا و اسرائیل انتقاد وارد کند. به گفته رهبر انقلاب ایران ماهیت متناقض سیاست غرب همچنین

در حمایت از تروریسم دولتی اسرائیل دیده می‌شود. مردم ستم دیده فلسطین بیش از 60 سال است که بدترین نوع تروریسم را

تجربه می‌کنند. اگر مردم اروپا اکنون چند روزی در خانه‌های خود پناه می‌گیرند و از حضور در مجامع و مراکز پرجمعیت پرهیز می‌کنند،

یک خانواده فلسطینی ده‌ها سال است که حتی در خانه خود از ماشین کشتار و تخریب رژیم صهیونیستی در امان نیست. امروزه

چه نوع خشونتی را می‌توان از نظر شدت قصاوت با شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی مقایسه کرد.»

 

پیش از این نیز رایزنی فرهنگی ایران در اتریش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین اقدام به توزیع نامه اول رهبر انقلاب کرده بود،‌ که با

استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان از غرفه مواجه شد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۲
احمد یوسفی

شش محور مهم نامه دوم رهبر انقلاب

بیش از ده‌ ماه از نخستین نامه‌ی رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی می‌گذرد که ایشان نامه‌ی دوم خود به جوانان غربی را نیز نوشتند. نامه‌ی دوم رهبر انقلاب مانند نامه‌ی اول زمانی نوشته شد که فرانسه شاهد وقوع حادثه تروریستی بود. دی‌ماه سال ۱۳۹۳ فرانسه شاهد سلسله حوادث تروریستی و حمله به مجله‌ی «شارلی ابدو» بود که تصاویر موهنی از پیامبر اسلام منتشر کرده بود.
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۲:۴۲
احمد یوسفی