غزه مظلوم

زندگی با فرزند صالح فواید و آثار مثبتی در پی دارد که از مهمترین آنها میتوان به کمک و دستاری والدین، ادامه دهنده راه والدین اشاره کرد.

غزه مظلوم

زندگی با فرزند صالح فواید و آثار مثبتی در پی دارد که از مهمترین آنها میتوان به کمک و دستاری والدین، ادامه دهنده راه والدین اشاره کرد.

غزه مظلوم

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، پویش «غزه مظلوم» با محوریت تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برای حمایت از ملت مظلوم غزه و همدردی با خانواده شهدای مقاومت برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام این مرکز، علاقمندان به شرکت‌ در این پویش می‌توانند از ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲، آثار هنری و ادبی خود را در قالب نماهنگ، فیلم کوتاه، نقاشی، عکس، متون ادبی، شعر، صوت و دل‌نوشته در نشانی https://platzaar.ir ثبت کنند.

آخرین نظرات

حماسه 9 دی و 2 نکته برای همیشه..

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۴ ق.ظ

داشتم " مستند قیام " رو از شبکه 2 نگاه می کردم ، دلم دوباره خون شد ، هر کاری کردم که جلوی اشک هام رو بگیرم نتونستم ، نتونستم منم توی این دنیای مجازی ذره ای از این اقیانوس عظیم نوشته های 9دی نباشم . 9دی88 حماسه ای شد که در تاریخ ثبت شد ، جالبه همون روزا همه دشمنان اسلام از فتنه گران حمایت می کردند و نقض حقوق بشر رو مدعی می شدند ، جالبتر اینکه الان داره بازم این قضیه تکرار میشه اما توی کشور خودشون و اونجا به اسم حقوق بشر مردم رو می کشند و همه اخبار رو هم سانسور می کنن. حرف برای گفتن زیاده اما میخوام فقط 2 نکته رو بگم و تمام :::

چند وقت پیش داشتم سخنرانی آقای (ایهود) باراک اوباما رو گوش میکردم که 2 تا نکته خیلی جالب اما تکراری ذهنم رو به خودش مشغول کرد که در مورد نحوه ء ساقط کردن و از  بین بردن ایران و بخصوص شیعه بود { البته ایشون توی تقریبا 10 سخنرانی قبلیش هم این رو گفته بود}: بد نیست این نکات رو بدونید" البته قبلا از آقای فرانسیس فوکویاما هم شنیده بودم(تشبیه شیعه به پرنده و نحوه کشتن این پرنده ؛ انشالله حتما در مورد ایشون هم مطلب خواهم نوشت). اما آقای ایهود(باراک)اوباما خیلی دقیقتر به این موارد اشاره کرد که متاسفانه خیلی از ماها اصلا بهش توجه نداریم حتی خود من.ایشون گفتن که اگر این 2 تا رو از ایران بگیریم ایران رو شکست خواهیم داد. و تمام سرمایه گذاری هاشون الان روی این موارد معطوف شده که واسه دیدنش کافیه نگاهی به اطرافمون داشته باشیم.

-            پرچم سبز مهدویت:(بحث انتظار )و از نگاه فوکویا " ولایت"که ایران و ایرانی ثابت کرد هرگز ولایت فقیه رو تنها نمیگذارهپس قدر رهبرمون رو بدونیم و اینقدر دلشون رو خون نکنیم. این همون مسئله ای بود که چند تا ناانسان ، به رهبر نامه جام زهر دادند و توی فتنه هدف اصلی شونم همین بود اما به لطف خدا کور شدند و رهبر پیش ما عزیزتر شد.

-           پرچم سرخ حسین (ع) :"نماد جمهوری اسلامی ایران " و از نگاه آقای فوکویا (شهادت ،شهدا)که دقیقا توی فتنه عاشورای 88 این اتفاق افتاد . ولی مردم ایران با هر دین و مسلک و سیاست و منشی ثابت کردند که هرگز این پرچم رو رها نمی کنند و حماسه 9 دی خلق شد. جالبه عاشورای سال 87 تهران بودم و نزدیک حوالی میدان توپخانه خیابان ارامنه تهران ، هموطنان ارامنه داشتن نذری پخش می کردن. اون هم ارامنه پروتستان که اصلا ضد اسلام ترین فرقه مسیحیت هستند. حالا شما روشنفکرا : نگید چیه همش حسین حسین می کنید؟ نگید دیگه چرا سیاه می پوشید ؟ دشمنای ما فقط این رو میخوان که حسین (ع)  رو از ما بگیرن.دیگه نگید دیانت از سیاست جداست.


پی نوشت :  ننگ بر من اگر حریم تو ، پیش چشمان من شکسته شود..

باز نشر این مطلب در :   پایگاه اطلاع رسانی جام نیوز   و  وبلاگ ضد ضد ولایت فقیه

نظرات  (۱)

پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی