غزه مظلوم

زندگی با فرزند صالح فواید و آثار مثبتی در پی دارد که از مهمترین آنها میتوان به کمک و دستاری والدین، ادامه دهنده راه والدین اشاره کرد.

غزه مظلوم

زندگی با فرزند صالح فواید و آثار مثبتی در پی دارد که از مهمترین آنها میتوان به کمک و دستاری والدین، ادامه دهنده راه والدین اشاره کرد.

غزه مظلوم

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، پویش «غزه مظلوم» با محوریت تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برای حمایت از ملت مظلوم غزه و همدردی با خانواده شهدای مقاومت برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام این مرکز، علاقمندان به شرکت‌ در این پویش می‌توانند از ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲، آثار هنری و ادبی خود را در قالب نماهنگ، فیلم کوتاه، نقاشی، عکس، متون ادبی، شعر، صوت و دل‌نوشته در نشانی https://platzaar.ir ثبت کنند.

آخرین نظرات

9 دی ضامن محرم و صفر

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۵۰ ق.ظ

امام رحمة الله علیه فرمودند: "ما هر چه داریم از محرم و صفر داریم". 
دخترم در کلاس هفتم نظام جدید آموزشی است؛ آمد امروز نزد من و گفت: "چرا در آستانه رحلت رسول الله الاعظم صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام همه برنامه های تلویزیونی را 9 دی پر کرده است؟". 
گفتم: صدا و سیما حتما دلایلی دارد و ما هم دلایلی داریم و دلیل ما این است که اگر 9 دی نبود 28 و 30 صفر که جای خود دارد، عاشورا و محرم و صفر و ایام جشن و عزا همه و همه تعطیل می شدند زیرا دشمنان برای این کار برنامه ریزی کرده بودند، برنامه ریزی برای نابودی اعتقادات شیعه، نابودی همه اسباب انقلاب اسلامی و ایستادگی تشیع. بنابراین شما که این همه پایبند به شعایر شیعه و اسلام هستید بدانید که 9 دی بعد از 22 بهمن 1357 شعایر دینی ما را حفظ کرد. 
راستی اگر 9 نبود امروز ایران و اسلام کجا بود؟ اگر 9 دی نبود آیا ایران می توانست چشم در چشم قدرت های جهان سخن از احقاق حق بر زبان بیاورد؟ آیا امروز ما عاشورا داشتیم؟ آیا این ملت باز هم مجبور نمی شد یک انقلاب خونین دیگر را پیش ببرد؟
کسانی که اسباب 9 دی را آفریدند هیچ وقت با مشت آهنین نظام قدرتمند اسلامی روبرو نشدند و مردم با مشت گره کرده شرشان را به خودشان برگرداندند. امروز آنها در امنیت به سر می برند و مردم به حق خواستار محاکمه آنها هستند ولی محورهای فتنه به قول سردار جزائری ـ در مصاحبه با فارس ـ بیرون از حصر هستند که مشغول هدایت فتنه هستند و بسیاری به قدرت بازگشته اند ولی نباید از عکس العمل آفرینندگان 9 دی ایمن باشند. بدانند که خطوط قرمز مکتب ناب باید محفوظ بمانند وگرنه باز هم می توانند شاهد حماسه حضور مردم باشند و ممکن است که این بار این حضور مانند 9 دی 88 نرم نباشد و محدود به خیابان ها نماند و کسانی که غافلند یا خائن، بدانند که بصیرت مردم در این چهار سال به اندازه یک قرن افزون شده است.
خدایا رهبر و ملتش را حفظ کن و دشمنان این کشور و ملت و نظام را نابود فرما.
جوان آنلاین 
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۷

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۷ ریم سادات خطیبی
دستت درد نکنه  وبلاگت عالی شده . یه سر هم به من بزن
پاسخ:
ممنون چشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی