غزه مظلوم

زندگی با فرزند صالح فواید و آثار مثبتی در پی دارد که از مهمترین آنها میتوان به کمک و دستاری والدین، ادامه دهنده راه والدین اشاره کرد.

غزه مظلوم

زندگی با فرزند صالح فواید و آثار مثبتی در پی دارد که از مهمترین آنها میتوان به کمک و دستاری والدین، ادامه دهنده راه والدین اشاره کرد.

غزه مظلوم

مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، پویش «غزه مظلوم» با محوریت تولید و نشر محتوا در فضای مجازی برای حمایت از ملت مظلوم غزه و همدردی با خانواده شهدای مقاومت برگزار می‌شود.
بنا بر اعلام این مرکز، علاقمندان به شرکت‌ در این پویش می‌توانند از ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۲، آثار هنری و ادبی خود را در قالب نماهنگ، فیلم کوتاه، نقاشی، عکس، متون ادبی، شعر، صوت و دل‌نوشته در نشانی https://platzaar.ir ثبت کنند.

آخرین نظرات

رفع موانع ازدواج و فرزندآوری

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۰۰ ق.ظ

موانع ازدواج و فرزندآوری

تسهیل ازدواج و رفع موانع فرزندآوری یک مسئولیت فراسازمانی است

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه؛ دکتر سید محمود رضوانی در جلسه ی کمیته ی بین بخشی روز و هفته ی ملی جوان ( 13-7 اسفند) که با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف برگزار شد با بیان اینکه بحران جمعیتی، بحران اقتصادی و اجتماعی است اظهار کرد: تسهیل ازدواج و فرزندآوری یک وظیفه و مسئولیت فراسازمانی است و همه ی دستگاه ها باید با تمام توان در راستای این مهم گام بردارند.

وی افزود: بالا رفتن سن ازدواج و از دست رفتن بازه ی باروری و نشاط و پویایی روانی، یک هشدار برای جامعه است.

دکتر رضوانی تاکید کرد: باید از همه ی توانایی ها و ظرفیت ها برای تشویق جوانان به ازدواج بهنگام و رشد نرخ باروری بهره ببریم و با تسهیلگری، بسترهای لازم برای ازدواج نسل جدید را فراهم کنیم.

ناهید بازرگانیان- رییس گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس- هم در این جلسه مشارکت همه ی دستگاه ها و سازمان ها در پرداختن به موضوع جوانی جمعیت را خواستار شد و افزود: با توجه به اهمیت جوانی جمعیت، تمرکز برنامه های هفته ی ملی جوان در سال جاری به این مهم اختصاص یافته است.

در ادامه ی جلسه، ضمن ارائه ی گزارش عملکرد سال گذشته ی گروه سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس در سطح شهرستان ها، نمایندگان دستگاه های مختلف حاضر در جلسه، پیشنهادات خود را برای تدوین برنامه های اجرایی هفته ملی جوان با استفاده از ظرفیت های موجود هر بخش به منظور فرهنگ سازی و آموزش موضوع ازدواج ارائه کردند.

شایان ذکر است در این جلسه، نمایندگان استانداری گیلان، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، ورزش و جوانان، معاونت فرهنگی و مسئول امور بانوان و خانواده دانشگاه حضور داشتند.

هفته ی ملی جوان به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) امسال با شعار « ازدواج بهنگام، آسان، موفق و پایدار » از هفتم تا 13 اسفند گرامی داشته می شود.

 

  •  گروه خبری : اخبار معاونت بهداشتی,جوانی جمعیت                                                                                                                             
  • سایت منبع 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۳۱
احمد یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی